Posted in arhitectura

Brancusi

Eu cand am vazut demult opera dansului  “pasare in zbor” i-am spus pana de scris.
Azi am vazut intr-o carte noua cu opera dansului de la editura Noi, niste taburete din 1925 care ar fi fost sculptate de dansul. Nu stiu daca-i asa, dar imi amintesc de o mostenire de familie care insa a disparut intretimp si acre ar fi fost cu ceva timp innainte de 1925.
Cartea aceasta are niste poze cam ciudate, de asemenea.

Author:

Ii inteleg doar pe cei care discuta la fel.

Leave a Reply

